Bana Yarış Bul

Nasıl bir yarış arıyorsun?

Örn.: koşu, çocuk, macera yarışı, şehir ismi, yarış ismi…

İçimdeki Kaynağı Buldum…

https://antalyarunners.wordpress.com sayfasından alıntıdır.

İçimdeki Kaynağı Buldum..

Spor yolculuğuma 2 yıl önce bisiklet ile başladım. Bisiklet sanırım içimdeki doğa sevgisini ve özgürlük hissini ortaya çıkardı, haftasonları küçük veya büyük gruplarla doğa turlarına çıkıyor, hem kondisyon hemde muhteşem doğaya tanıklık ediyordum, Uzun mesafeler katettik, yüksek rampalar çıktık, çok terledik, çok yorulduk. Tüm bunların dayanıklılığımı artırdığını düşünüyorum. Bisiklet arkadaşlarımdan koşu yapanlar vardı ve dayanıklılık katsayımın yüksek olduğunu ve koşuya başlamamı, en azından denememi, koşunun hiçbir şeye benzemediğini müthiş bir aktivite olduğunu söylediler.

Bu teşvikleri beni tetikledi ve ilk koşumu güzel bir Antalya sabahında konyaaltı sahil şeridinde 5 km koşarak yaptım, kendimi çok iyi hissettirdi, vücudumda kullanmadığım bir enerjim olduğunu keşfettim. Bu ilk deneme beni mutlu ettiği için her hafta koşmaya başladım, Antalya Runners koşu grubu ile tanıştım, hepsi harika insanlar, koşu etkinlikleri, spor dostlukları, kampları derken koşu hayatımın vazgeçilmez bir parçası olmuştu, haftalar geçtikçe kilometreler artıyor enerji enerjiyi doğuruyor, zamanla ivme kazanıyordum. Koşu ile ilgili dergiler satın alıyordum artık, internet blogları takip ediyordum. Bu arada bisiklet ve kaya tırmanışlarına da devam ediyordum. Koşunun, yaptığım diğer sporlara olan etkisi beni çok şaşırtıyordu.  Koşu grubundaki sohbetlerimizde hedeflenen bir yarışları oldukları ve onun için bir çalışma programı belirlediklerini öğrenmiştim.

Antalya Runners ile haftanın belirli günleri farklı yer ve parkurlarda koşuyoruz, hafta sonları Düzlerçamı veya Güver Uçurumu parkurlarında uzun mesafe antremanlar yapıyoruz tabi doğanın güzelliği enerjimizin kaynağı oluyor.

İlk resmi koşum Runatolia 10K idi, çok heyecanlı ve aynı zamanda mutluydum ve 10 K yı 56 dakikada bitirdim. Bir hedef belirleyip o hedefe doğru istikarla koşmak ne güzel bir şey, sonrasında Nashira ultra maratonunda 11 K da ilk ultra deneyimini yaşadım ayrı bir keyif aldım, ilk kürsümü yaptım ve 2. oldum. Caretta Sports Events Lara Beach Run yarışı ilk kum deneyimimdi Antalya da yapılan halk triatlonunda hem eğlenmek hemde kendimi denemek istedim, son düzlükte bir deparla rakibimi geçerek 1. oldum.  Zaman zaman organize edilen yarışlar, müsabakalar bizi motive ediyor, mutlu ediyor, Organizatör arkadaşlarımıza emekleri ve özverili çalışmaları için gerçekten minnettarız, Lara Beach Run Moonlight bunlardan birisiydi yine kumda 8K koşacaktık, kafa lambalarının Ateş böcekleri gibi muhteşem görüntüsü ile hem eğlendik hem koştuk ben yine 2. likle kürsüye çıktım.  Frig ultra maratonunda amacım sadece koşacağım mesafeyi bitirebilmek ve o güzel doğa ve tarih yolculuğunun tadını çıkarmaktı, gerçekten de öyle oldu, çok güzel bir 29K parkurunu zorlanmadan, tadını çıkararak, fotoğraflar çekerek, buz gibi çeşmelerden sular içerek bitirdim, son noktada bana hadi 42k ye devam et dediklerinde düşünmedim değil. Bu yarışta 3. oldum, çok mutluyum, ben Frig ultra maratonunun keyfini çıkardım.

Patika yollarda heyecan ve merak var, motivasyonumu doğal güzelliklere borçluyum, şimdi 60K’ dakiler neler gördüler onu merak ediyorum. Mesele skor meselesi değil koşunun, doğanın kendinden keyif alıyorum zaten. Kendi içimdeki kaynağı buldum. Koşmak bana heyecan katıyor, bugün için elimden geleni eğlenceli bir şekilde yapmak. Başarının anahtarının keyif almak olduğunu düşünüyorum, Koşunun hayatıma dokunduğunu hissediyorum. Koşabiliyor isem ve sağlıklı isem bu bedenin yapabileceklerini görmek her zaman heyecanlandıracaktır beni.  Önden gidip kaybolanların, arkadan gelip geçenlerin ve beni takip edenlerin hep olması dileğiyle.

Bir sonraki hedefe koşmaya gidiyorum..  Hoşçakalın.

https://antalyarunners.wordpress.com sayfasından alıntıdır.

Etiketler:, , , , , , ,

Geri Bildirim gönder...

Yorum Yaz

INSTAGRAM’DA TAKIP ET

FACEBOOK’TA TAKIP ET

Düzenlenen yarışların tarihlerini ve harika spor makalelerini haftalık olarak e-postayla gönderilmesini ister misin?